2012年10月12日 星期五

Smartphone - Smart?

常在等車搭車中, 個個人都對著電話睇FB, whatsapps, 睇漫畫, 睇片.
當然, 多一點娛樂消磨時間無可厚非;
可有時大家的社交能力愈來愈差, 更少面對面接觸交流.
是科技支配了人嗎?

Smartphone雖可以做到很多事, 幫到手; 
但卻好像越來越忙呢!? 
原是方便人的科技, 卻更蠶食了我們人與人的聯繫, 與自然的接觸.

試著找天放下你的"時mark"phone, 生活可能更輕鬆自在呢!
Smart 與否, 在乎你能否用得其所, 適時使用~

沒有留言:

張貼留言