越來越喜歡"慢活"的生活態度
我所理解既係, 並非做事做得慢些; 而係事事都細心計劃, 花心思去思考,
往往省卻許多時間與精力
慢條思理可以提昇EQ, 對著急性子及脾氣暴躁的人尤為有利, 很容易就能大事化小.
走路走得慢點, 反而會留意更多, 發現更多.
世界還是很美.
2012年12月7日 星期五
2012年10月12日 星期五
Smartphone - Smart?
常在等車搭車中, 個個人都對著電話睇FB, whatsapps, 睇漫畫, 睇片.
當然, 多一點娛樂消磨時間無可厚非;
可有時大家的社交能力愈來愈差, 更少面對面接觸交流.
是科技支配了人嗎?
Smartphone雖可以做到很多事, 幫到手;
但卻好像越來越忙呢!?
原是方便人的科技, 卻更蠶食了我們人與人的聯繫, 與自然的接觸.
試著找天放下你的"時mark"phone, 生活可能更輕鬆自在呢!
Smart 與否, 在乎你能否用得其所, 適時使用~
2012年10月5日 星期五
你今天準時收工嗎?
香港地成日講話效率高,
查實只是拉長工時的假象.
從來九點上班, 到了九點半十點才施施然出現還提着早餐大有人在;
(雖然準時出現唔代表做野)
下午口沬橫飛到處打交道吹水八卦, 到收工時間人開始少時才在座位上做野,
還邊埋怨好野做做唔晒;
結果閒閒地七八點收工叫"正常"
其實只要把死線劃得緊一點, 放工時間一到便要把該完成的做好, 關電腦放工回家,
休息也好, 運動也好, 善用餘暇也好, 人就能更有活力.
這才是生活, 這才是人生.
很難做到?你有試過嗎?嘗試踏出第一步試下, 可能有意想不到的收穫也說不定.
下班本來就是應該的; 你今天能準時收工嗎?
查實只是拉長工時的假象.
從來九點上班, 到了九點半十點才施施然出現還提着早餐大有人在;
(雖然準時出現唔代表做野)
下午口沬橫飛到處打交道吹水八卦, 到收工時間人開始少時才在座位上做野,
還邊埋怨好野做做唔晒;
結果閒閒地七八點收工叫"正常"
其實只要把死線劃得緊一點, 放工時間一到便要把該完成的做好, 關電腦放工回家,
休息也好, 運動也好, 善用餘暇也好, 人就能更有活力.
這才是生活, 這才是人生.
很難做到?你有試過嗎?嘗試踏出第一步試下, 可能有意想不到的收穫也說不定.
下班本來就是應該的; 你今天能準時收工嗎?
2012年9月29日 星期六
好忙與好窮
整天喊忙的其實沒想像中忙:
花許多時間跟人吐苦水, 炫耀自己忙過不可開交.
其實只是時間分配不好, 效率低.
整天喊窮的其實沒想像中窮:
天天吃飯嫌貴, 卻常(嚷著要)去旅行.
其實只是把錢分配不均, 又不儲蓄.
真正忙的人是忙到冇時間同人吹水, 冇時間離開座位飲杯水;
真正窮的人多會想盡辦法省錢, 來應付基本衣食住行.
花許多時間跟人吐苦水, 炫耀自己忙過不可開交.
其實只是時間分配不好, 效率低.
整天喊窮的其實沒想像中窮:
天天吃飯嫌貴, 卻常(嚷著要)去旅行.
其實只是把錢分配不均, 又不儲蓄.
真正忙的人是忙到冇時間同人吹水, 冇時間離開座位飲杯水;
真正窮的人多會想盡辦法省錢, 來應付基本衣食住行.
2012年8月24日 星期五
訂閱:
文章 (Atom)